En başarılı şirketler, değişen ihtiyaçlarını zamanında tespit edebilen, bu doğrultuda gerekli önlemleri geliştiren ve uygulayanlar olacaktır. Adress Müşavirlik ekibi, farklı sektörlerde binlerce projeden edinilen deneyimleri içeren uluslararası bilgi paylaşım ağı ve bu projelerde görev almış tecrübeli uzmanları sayesinde en ideal çözümleri hızlı bir şekilde geliştirebilecek ve iş fırsatlarının değerlendirilmesini sağlayacak yetkinliğe sahiptir.
Öte yandan, yerel mevzuat ve piyasa bilgisi ve “müşteri için değil, müşteri ile birlikte çalışma” ilkesi bu ideal çözümlerin gerçekçi ve uygulanabilir çözümler haline getirilmesini sağlamaktadır. Teknolojik çözümler sağlayan stratejik ortaklıklar, program ve proje yönetim yaklaşımları, farklı sektör uzmanlıkları, çözümlerin uygulanmasına ilişkin metodolojiler ve uygulama araçları, uygulanabilir çözümlerin eksiksiz olarak hayata geçirilmesini teminat altına almaktadır.
Adress Müşavirlik uzmanları olarak; karşımızdakileri dinler, açık konuşur, müşterilerimizle tek bir takım olarak beraber çalışırız. Yenilikçi alternatifler ve çözümler sunar, tüm etkinliklerimizde en üstün profesyonel hizmet standartlarını uygularız.
Akaryakıt İstasyonlarında danışmanık ve denetim hizmeti veren şirketimiz; işletmenizin daha performanslı ve daha karlı hale gelmesini sağlamayı amaçlamaktadır.
Kontrol güvensizlik değildir.İtimat kontrole mani değildir.
İşletmenizin dışarıdan,sektörü yakından bilen profesyonel bir ekip tarafından kontrol edilip yönlendirilmesi size daha fazla kazanç sağlayacağı gibi,çalışanlarınızı da disipline edecektir.
Akaryakıt İstasyonlarında Denetim Mekanizması ve Hizmetlerimiz
Başlangıç
1-Eski dökümanların incelenmesi ve proje başlangıcı
Organizasyonel Yapılanma
2-Reorganizasyon çalışması için personele dağıtılan anketlerin tek tek incelenerek,tasarı görev tanımlamalarının çıkartılması
3-Birebir görüşmelerin yapılması
4-Organizasyonel değerlendirme
Bu şekilde gelişim alanları ve öneriler ortaya çıkacaktır.
Yeniden Yapılanma
5-Yönetime sunulması ve yönetimin yeni organizasyona karar vermesi
6-Personel ile paylaşılarak değişimin anlatılması
7-Rol ve sorumlulukların yeni ihtiyaçlar doğrultusunda revize edilmesi
8-Değişim aksiyonlarının hayata geçirilmesi
Uygulama
9-Yeni yapının uygulamaya geçişi
Yeni Yapı ve Uygulamasına geçildikten sonra,Belirlenen periyotlarda istasyona gelerek;
A-Personel tutum ve davranışlarının gözlemlenerek işletme açısından uygun hale getirilmesi
B-Muhasebe denetlenerek ürün alım-satım organizasyonunun denetlenmesi
C-Günlük devirlerin kontrol edilmesi
D-Cari hesapların kontrol edilmesi
E-Stokların kontrol edilmesi
F-Kar ve Zarar hesaplarının tam olarak aylık bazda çıkartılması
G-Ana Dağıtım firmaları ile tüm görüşmelerin yürütülmesi,ticari şartların pozitif yönde iyileştirilmesi ve bu firmaların fatura denetimi
I-Ürün alımlarında iskonto,vade,konsinye gibi parametrelerin en uygun hale getirilmesi
K-Market ve Yıkama ünitelerinin işleyişinin kontrolü
L-İstasyon müşteri memnuniyetinin en üst seviyeye çıkartılması
M-Nakliye ve viza giderlerinin asgari de tutulması için çalışma
N-Akaryakıt istasyonları için gerekli tüm resmi evrakların tanzimi
Yukarda belirtilen başlıkların tamamını veya ihtiyaç duyduğunuz konuları danışmanlık hizmeti olarak alabilirsiniz.Herbir başlığın kendi içerisinde açılımları vardır.
Zaman olarak haftalık veya aylık denetimlerin ölçütleri mevcuttur.
Akaryakıt İstasyonunuzun yönetiminde fiilen duramıyorsanız paketin tamamını seçmenizi tavsiye etmekteyiz.
Sözleşmelerimiz en az 1(bir) seneliktir.